SalesOperations-as-a-Service: Succes Service
Wij zorgen door middel van ons Remote Success programma ervoor dat de tools altijd aansluiten op wat jullie nodig hebben, zodat het succesvolle gebruik van de tools gewaarborgd is. Dit kan betekenen dat we vragen van nieuwe medewerkers over het gebruik van Zendesk Sell & PandaDoc beantwoorden, maar ook verandering op het technische vlak wat betreft de set-up of uitbreiding. The Sales Studio kan ingezet worden als system admin, zodat jij alles met betrekking tot het technische of functionele aspect bij ons over de schutting kunt gooien, in het vertrouwen dat wij het voor je gaan fixen. Punt.
Daarnaast komen wij minimaal eenmaal per kwartaal fysiek bij jullie langs. Hoe dit ingevuld wordt? Dit kan variëren van een strategische meeting waarin we naar de toekomst kijken, maar ook een ronde tafel gesprek met het salesteam over zaken waar zij in het salesproces en in de tool tegenaan lopen. Het gaat uiteindelijk niet meer om software, maar om het feit dat jouw salesteam zo goed mogelijk ondersteund wordt in het dagelijkse werk. Onze focus is om het gat tussen mens & techniek zo klein mogelijk te houden.
Nèt even anders, maar wel dubbel zo goed.