Betere resultaten door een gestandaardiseerd en schaalbaar verkoopsysteem
Zendesk Sell CRM is een gebruiksvriendelijk, mobile-first verkoop CRM systeem dat jouw organisatie helpt om sneller en beter deals te closen, new business aan te trekken en je klanten te managen. Eindelijk een systeem dat niet zo ingewikkeld is en je werkdag een stukje leuker en makkelijker maakt! Of je nou een account manager bent die klanten managed of new business closed, of een salesmanager die overzicht will creeëren, het salesproces standaardiseren en inzicht krijgen in de pipeline.
Vandaag de dag draait Sales niet alleen meer om verkopen, maar meer en meer om hoe je jezelf als bedrijf etaleert. In het verkooptraject en de directe periode daarna heeft de klant vaak het meeste contact met jouw bedrijf. De uitgelezen kans dus om te laten zien wat je waard bent! En wij beseffen maar al te goed dat het makkelijk en leuk moet zijn om jouw diensten of producten te kopen, anders gaan jouw klanten en prospects wel ergens heen waar de ervaring beter is. Tegelijkertijd is het ook lastig om de juiste sales - en aftersales - tools te selecteren en je team zo effectief mogelijk te laten werken.
Zendesk Sell CRM is een mobile-first verkoop CRM systeem dat jouw verkoopteam (binnen en buitendienst) helpt om zo effectief mogelijk te werken. Een greep uit de functionaliteiten zijn o.a: mailen, bellen, smsen, automatische logging, agenda synchronisatie, forecasten, klantsegmentatie & leadlijsten maken, pipeline tracking, bulk e- mailen en e-mail tracking, rapportages en dashboards. Doordat Zendesk alle functionaliteiten die je nodig hebt in één tool samenbrengt in dezelfde intuïtieve user interface, hoeven de medewerkers zich geen verschillende tools meer machtig te maken en verschillende log-ins te managen.
Een juist ingerichte Zendesk Sell omgeving laat je te allen tijde zien waar je je op dat moment op moet focussen om je targets te halen. Een deal & bijbehorende offerte creëer je in slechts 5 minuten, in plaats van meer dan een half uur. Dit scheelt handmatig werk en houdt de medewerker zijn focus beter behouden op waar zij goed in zijn: verkopen.
Maak je al gebruik van Zendesk Support? Dan hebben we goed nieuws: dit is volledig out-of-the-box te integreren met Zendesk Sell CRM.
De koppeling Tussen Zendesk Sell CRM & Zendesk Support maakt het mogelijk voor salesteams om rechtstreeks op de klantkaart inzicht te krijgen in contacten die de klant heeft gehad met aftersales/klantenservice. Aan de andere kant kun je vanuit Zendesk Support bij binnenkomende communicatie zien of deze persoon bekend is in het CRM, wie de accountmanager is, wanneer de klant het laatste contact heeft gehad, en veel meer inzichten. De supportmedewerker kan vanuit zijn/haar eigen tool eventueel een notificatie meegeven aan de desbetreffende persoon in het salesteam.
Hieronder een korte overzichtsvideo van Zendesk Sell CRM